1x08

Címkék: nagymama együttélés megéri Svájc

2013.02.09. 15:28

Pont a "betegségemről" értekeztem mikor eszembe jutott, hogy lehet h alaposan kiírom itt magamból majd el is múlik. A tüneteim: semmittevés, semmi motiváció vagyis az van, csak nem hagyom érvényesülni, korán fekvés, korán kelés (!!!) ami a legjobban kiborít.
Tehát ha a héten tanultunk már a nagymama sejtről akkor és elkaptam a betegséget is, de kérném a gyors akár fájdalmas kikúrálást is!
Mindenki azzal nyugtat, (amennyire fel tud menni a kis nagymama vérnyomásom) hogy megérdemlem a pihenést, hiszen sok dolog volt mostanság az életemben, sokat dolgoztam. Azért be kell valljam, azt a két hetet Svájcban nem egy munkatáborban töltöttem el! Épp ellenkezőleg. Szerintem ott kaphattam el, mert akkor kezdődött a semmittevés. Legalább a későn fekvés-kelés még megvolt. Próbáltam már azzal is nyugtatni magam, hogy a környezetem is eléggé punyadt, de ez pár hónappal ezelőtt nem volt akadály. 
Egy szó mint száz, most kivárásra játszom. Meglátjuk ha kicsit belelendülök ebbe a félévbe és még mindig kis kötögetős lesz a lelkem, akkor majd elgondolkozom hogy mi a baj!

Tegnap azért sikerült egy 3 órára bekönyörögnöm magam a városba és hazafelé pedig levelet írtam a kis fejemben (és mennyire jó volt az a 3 óra! ennek már motivációnak kéne lennie!). Levelet írtam a Svájcimnak. Próbáltam kicsit átlátni az ő és az én érzéseimet. Mert szerdán kiderült, hogy nem csak az én fejemben van káosz, most rátört egy mini kapuzárási pánik! Mert nekünk már csak ez kell. De valahogy majd ezt is túléljük.
És végül eszembe jutott, hogy még én magam sem hiszem el, hogy tényleg sikerülni fog az Erasmus és tényleg ott leszünk 4-5 hónapot egy országban, egy városban, egy szobában. A kérdés tényleg csak annyi, hogy megéri ez az egész? Honnan tudjam, hogy megéri?

Egyébként minden szép és jó, munka vagy pénz kéne, a kettő együtt lenne a legtökélyebb, mert időm az van!

A bejegyzés trackback címe:

https://forwho.blog.hu/api/trackback/id/tr945071182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása