1x13 - Beköltözés

2013.08.31. 20:49

Arconpörgés ezerrel, beköltözés, nyolcszázezerrel! Itt vagyunk és csak a miénk, már amennyire tied egy bérlemény, de ezt most mi nagyon a miénknek érezzük. Már nézegetjük a különböző csináld magad oldalakat, hogyan lehetne feldobni ezt az 56 nm-t. Mert ez már a miénk! Már csak egy jó kis név kéne neki. Semmi tulajdonnév!

Kitaláltam mit kap szülinapjára. Nagyon megörültem a gondolatnak, meg, hogy ezt így megláttam! Már pár napja erre voltam feszülve, hogy jézusom, 2 hét múlva szülinapja van, valami nagyon kreatív extra-fasza ajándékot kell elébe raknom, mert biztos ő is azt rakna elém, meg egyébként is. Mindig el van mondva, hogy én mennyire fantasztikus vagyok meg éreztetve van, akkor ennek kérem meg kell felelni! Aminek el kéne gondolkoztatnia, hogy ez nem a páromról szól, lesz ennek még böjtje.

Hála Istennek, már csak másfél nap és kezdődik megint! Kicsit több, kicsit érdekesebb, kicsit pszichológusabb! Most még meg van a motiváció, sőt, majd kiugrom a bőrömből, hogy végre nekikezdhessünk, tömjék kérem a fejemet tudással! Még még!

A svájci élet szétesőben, mindenki meghülyül, mindenki változik, nem velem szemben, de innen nézve szétdíbolják az életüket. Nincs is kedvem foglalkozni azzal, hogy ott mi van, túl kesze-kusza nekem, az én kis tyúkszaros életem is éppen a feje tetején. De mosolyogva!

És van lakásunk, van lakásunk van lakásunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://forwho.blog.hu/api/trackback/id/tr525486561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása