1x11

2013.06.05. 22:31

Nagyon sokszor rám tör az érzés és ez inkább rossz, bűntudatos érzés. Nekem tennem kell valamit a világban, valami fontosat! Sokszor körülnézek az ismerőseim között, nem is barátaim tényleg inkább ismerőseim, hogy jézusom Ő ezt csinálja, jézusom  Ő most éppen erre járt, Jézusom, mennyi mindent csinálnak az emberek!
An i'm just sitting here.

Főleg az egyetem kezdete óta van ez az érzésem, hogy nekem is tennem kell valamit, mondjuk ki, ki kell tűnnöm a tömegből. Öndefiniálás, ezt keresem én, hogy amikor felsorolják a neveket és az enyém mégsem lenne ismerős, tudják azt mondani, hogy tudod az aki...
De miért is fontos ez ennyire? Hogy olyan emberek, akik nem ismernek fel a nevemről, felismerjenek valamelyik tettemről? 
Bevallhatjuk, hogy így is kitűnök a tömegből, tudják ki vagyok. De elég ennyi? Elég annyi, hogy a nagy hangom és a dumám miatt ismerjenek az emberek? Persze, hogy nem! Nekem ennél több kell.
De mi az a több?

A bejegyzés trackback címe:

https://forwho.blog.hu/api/trackback/id/tr865346274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása