1x06

Címkék: karácsony szerelem együttélés megéri

2012.12.20. 00:47

Lassan itt a szeretet meg az ünnepe is, mi meg még mindig Mordorban várjuk a last callingot. Nem baj, hátrafelé négykézláb is kibírjuk ha kell! Csak jönne meg az ünnepi szellem, érzés, érzet, képzet, asszociáció, Wundt.

Nem egyszerű valakivel együtt lakni, főleg vizsgaidőszakban. Tündérrel sikerült végre kicsit kibeszélnünk a hét feszültségeit. Észrevettem, hogy megint olyan kis ideggombóc tudok lenni. Akármennyire is lazábban kezelem a nehezebb napokat, ma olyanon húztam fel magam, hogy belevilágított a lámpa a szemembe. Ami nem olyan nehéz, mert a párnámról teljes rálátás nyílik rája. Lényeg, ha gond nem is volt, valami meg lett oldva! Check

Karácsonnyal majdhogynem jól állok, akinek ma kellett odaadnom az ajándékot, már délutánra elintéztem mindent, de észrevételem szerint, minden évvel egyre inkább tolom az ajándékok beszerezésének időpontját. Ötlet van, lelkesedés majdnem, és egy véletlen spórolási botlás miatt plusz pénz is. Lehet még fehér karácsony!

Estefelé megint Tamással beszéltem,és szóba jött a lánykérés más dolgok folyamán és minden előzetes bejelentés nélkül megszólal, hogy Ő most azonnal lányt akar kérni! Édes, majdhogynem csöpögősen, de abszolút az! Én meg szépen lassan rájöttem, hogy Én meg azt akarom, hogy a párom így is tudjon gondolkodni! Egy másik este feljött közöttünk és le is írtam neki, hogy el tudom képzelni a képet, ahogy szabályosan rángatom a kis drágát az oltár felé, mert Ő még nem akar menni! Mikor visszament mesélte, hogy többen is kérdezték, köztük Sarah is, hogy na meg volt az eljegyzés. Az az arc, ahogy ezt elmesélte, kicsit megölte bennem azt a kislányt, aki még hisz az örök szerelemben, meg hogy valaki el akarja venni. Nem is nevetségesnek tartotta a az ötletet, hanem szabályosan meg volt ijedve, hogy Tőle ezt várja el a társadalom de Ő még nagyon nem akarja!
Ma el is gondolkoztam, hogy mennyit rakjak még ebbe a kapcsolatba, mi van ha ennek ez itt a max level-je nincs más elérendő?
Nem baj, nemsokára karácsony, és sok alvás. Én ennyit kérek Jézuska, alvást!

A bejegyzés trackback címe:

https://forwho.blog.hu/api/trackback/id/tr784974141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása